...Nezobrazí mi objednaný tovar v košíku, prečo?

Ak sa Vám nezobrazí Váš objednaný tovar v košíku, môže to byť spôsobené internetovým pripojením, preto treba ísť späť a skúšať tovar opäť vložiť do košíka, až pokial ho nezobrazí./obvykle na druhý až tretí pokus/. Tiež môže ísť o stašiu verziu Vášho prehliadača, v ktorom prehliadate stránku. Nemusí Vám správne fungovaťScript. Pomôže buď aktualizovať verziu prehliadača, alebo použiť iný prehliadač /Chrome, Mozilla, Explorer/, alebo tovar objednajte telefonicky 0907 599 764

..Zabudol som heslo, ako postupovať?

Ak zabudnete Vaše prihlasovacie heslo, postupuje nasledovne: pri políčku na prihlásenie je kolonka zabudnuté heslo. Kliknete a na Váš mail Vám bude automaticky vygenerované nové heslo. Ak sa tak náhodou nestane, kontaktujte nás telefonicky a my Vám pošleme nové heslo podľa Vášho želania.

..Neprišiel mi email o stave objednávky, prečo?

Ak Vám náhodou nepríde email o objednávke, tak je zrejmé, že naše a Vaše emailové konto nekomunikujú správne. Vo väčšine prípadov Vám príde mail ako Spam. My Vašu objednávku samozrejme vidíme, o jej stave Vás budeme informovať a čo najskôr Vám ju doručíme.

..Kedy mi bude objednávka doručená?

Ak máme tovar u nás skladom, Vaša objednávka Vám bude doručená do 48 hodín od objednania /platí u prepravcu GLS/. Pri preprave Slovenskou poštou je doba doručenia od 1-4 pracovných dní.

..Koľko budem platiť za poštovné?

Samozrejme k cene tovaru treba prirátať aj prepravné. Cena závisý od sadzieb prepravcu. Pri Slovenskej pošte je to od 2,45 eur - 8 eur, pri preprave kuriérom je to od 5,5 eur - 8 eur.

..Ktorá je ľavá a ktorá je pravá strana?

často kladená otázka, Ľavá strana je na strane šoféra, pravá je na strane spolujazdca, samozrejme platí, len pre vozidlá s ľavostranným riadením.